Sunday

Hallå hallå, jag har varit ute och rännt hela dagen därav den dåliga uppdateringen. Klockan 9 imorse var jag uppe, pigg och glad. Eller kanske inte pigg och glad, men uppe var jag! Jag och mamma åkte ut till stallet i snöstormen och jag red en sväng i ridhuset. Kändes inte så lockande att rida ute kan jag säga...
Sen åkte vi och handlade upp massa gott inför lovet på Ica Maxi, så nu är det fullproppat i både kyl och frys, härligt!
Efter att vi handlat var jag bara hemma i 20 minuter innan jag sprang ner till t-banan med lunchen i handen. Jag träffade Frida i centralen och vi gick runt lite inne i stan innan vi satte oss på bion med varsin Cola för att vi inte orkade gå mer. Vi planerade lite middag och sånt till kryssningen som btw kommer bli grymt kul! När vi kände oss färdiga åkte jag hem och slocknade på soffan. Så nu sitter jag här, mätt och belåten, och unnar mig några Oreos som är doppade i choklad. Jag undrar om jag någonsin har ätit något så gott förut...

Mal


En härlig sommarkväll i september

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0