"Sluta jiddra"

God morgon höll jag på att skriva. Det känns nästan så. Skolan började 8.10 och jag kom hem runt 12 och slocknade i soffan och sov till 15.30 sen började jag läsa sidorna till psykologiprovet imorn och nu har vi precis ätit middag. Ja, det är i stort sätt så min dag sett ut. Och jag är fortfarande extremt trött!

Nu måste jag tyvärr fortsätta plugga. Men hey, jag klagar inte, det är riktigt intressant så det är nice. Förresten satte vi datum idag till andra prov som är mycket jobbigare. Och vår klass är ju helt underbar när det gäller att komma överrens. Alla ler och tar hänsyn till varandra medan fåglarna kvittrar utanför fönstret och läraren brister ut i skönsång :-)

Innan jag tar upp boken ska jag kolla SATC och Top Model. Sen är det även min och Malins favourite, Hide and Seek, ikväll men den undviker jag hihi
Val


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0