shopping och semlor

Hello, nu är vi hemma efter några timmar på stan. Vi åt på Tacobar och sen så blev det lite shopping trots allt. Vi gick runt i ganska många butiker men det är inte mycket jag vill ha som finns ute nu, antar att det kommer ju mer vi närmar oss våren.. Iaf så köpte vi lite grejer på Kicks (som alltid), det var en supertrevlig tjej som jobbade där så vi babblade på med henne och var där rätt länge. Sen hittade jag ett par byxor också, typ rea på rea så jag prövade dem och de satt perfekt. 75kr, och jag som aldrig, verkligen aldrig hittar nåt på rea annars. Men jag är glad, nångång ska väl vara den första :-)


Mörkgrå byxor och ett fint rouge från Nouba


Nu är det dags för semlooor! :-)

Puss och kram
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0