size zero

Haha just det, en grej var riktigt kul idag. Jag och mami gick runt i Tyresö centrum och kollade kläder och grejer medan vi väntade på att de skulle fixa datan. Jag hittade ett linne från Odd Molly som jag kollat på förut så jag bestämde mig för att testa det. Det fanns bara i storlek 0 och jag brukar normalt ha 0 eller 1 i deras kläder så jag tänkte att det inte borde vara några problem. Jag tog på mig linnet och såg till min besvikelse att det var lite för tajt över bysten. När jag sedan skulle ta av mig linnet gick det inte så jag bad mami hjälpa mig. Hon skulle dra upp det och jag skulle göra mig så liten som möjligt men det funkade verkligen inte. Så där stod vi och skrattattackerna avlöste varandra. Sen började jag få lite panik, vad skulle vi göra?
1. Ha sönder linnet och sedan lite diskret hänga tillbaka det utan att någon såg?
eller
2. Köpa linnet och säga att jag gillade det så mycket så jag vill ha det på (så som små barn ibland gör)?
Jag fick verkligen panik men kunde inte sluta skratta och sådär höll det på i kanske 10 minuter.. Sen tillslut lyckades vi få av det och det var en befrielse!
Jag tror min tid som size zero är över.


Jag får nog rikta in mig på ett av dessa istället för de verkar vara lite mer öppna haha

Val




Kommentarer
Postat av: Annchalotte

Hoho, välkommen till min klubb :D

Det känns jättesköt att få välkomna dig, det har varit lite ensamt ett tag. (Nu väntar jag på smisken);-)

2009-02-07 @ 21:40:58
Postat av: valentina

hahaha tack så mycket ;)

2009-02-07 @ 23:01:52
URL: http://malandval.blogg.se/
Postat av: Camilla

svar: de är verkligen underbara :) tvåan är min favorit också :)

2009-02-07 @ 23:22:46
URL: http://millaans.blogg.se/
Postat av: Mami

Dagen i omklädningsrummet var helt galen! Jag trodde jag skulle flyta bort i tårar och skratt, helt hysteriskt! :D

2009-02-07 @ 23:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0