Relax

Fredag! I love! Jag har inte riktigt fattat det än men tydligen är det sportlov nu också, det är riktigt nice! Planerna för lovet är inte kirrade än men vi har tänkt åka till Skåne mån-ons för att hälsa på lite vänner eftersom vi stoppades av snöstorm förra gången vi tänkte åka. Inget är 100% än så annars blir det Sthlm och vänner fullt ut, mys det med! Och det här lovet ska jag verkligen (försöka) ta tag i allt jag tänkt göra, träna (har ju kommit igång bra nu), träffa de jag inte träffar så ofta, skriva lite viktiga grejer som mitt CV till exempel, läsa ut de sista 200 sidorna i min braiga bok osv..

Nu ska jag återgå till mina maltesers, ostbågar, cola, te och pringles :-)
Jag har grymt ont i hela kroppen efter mässan...... Det har varit krävande och jobbigt med oj va kul vi haft det ändå. Så HIMLA kul att träffa massa folk man inte träffat på länge, Tyresöbarn, vänner och andra sköningar och så har vi ju såklart sett lite välkända ansikten.
Val

Kommentarer
Postat av: Frances

Tack det boozar verkligen upp självförtroendet :)



Och tack för en kul mässa heheh, men en mässa i livet räcker tycker jag eller hur :P

Ha ett bra lov

2009-02-20 @ 22:15:01
URL: http://flamingoforce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0