Mysig kväll

Jag. Mår. Illa. Vi köpte chokladbollar, cola, chips, dipp, chokladkakor, hamburgare och så hade vi ju kladdkakan... Sa jag att vi var 3 personer?
Galet vad vi har svullat men det syns knappt att vi rört grejerna. Kvällen var iaf mycket mysig, jag, Angelie och Malin åkte som sagt och handlade allt och sen satt vi här hemma hos mig och dissade melodifestivalen för High School Musical 3 haha.. Vi såg iaf vilka som gick vidare och underhållningen i mitten som jag sett fram emot. Det var Darin (som jag gillade väldigt mycket för några år sedan) som sjöng låten "Se på mig" som också var en stor favorit. Han var riktigt duktig hihi



Nu ska jag snart sova
God natt
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0