Movienight

Gah, bloggen har krånglat hela kvällen, enoooojing! Jag har iaf tillbringat kvällen framför Wildchild, haha. Men jag tycker faktiskt att den är bra, slutar väldigt dåligt bara. En bit in på filmen kom Marc och Andia hem och de hade köpt 2 stora Marabou, chips och Geisha. Mmm mmm mmm, så här sitter jag och tjockar mig! Screw att ha en nyttig vecka liksom, det har jag massor med tid över i livet att ha. Om jag inte skulle dö snart med det hoppas vi inte :-P Fast jag skulle iaf dö lycklig och det är väl det som räknas? Inte hur många morötter man ätit, hihi. Jag är sugen på att se en till film, kommer inte på vad jag vill se bara. Funderar på Mitt liv som popstjärna, det var så sjukt länge sen jag såg den. Och så får jag längta tillbaka lite till Roma också :-) Jag har ju nästan en hel chipspåse att äta upp all by myself och det är ju mycket trevligare att göra det till en film!

Puss
Mal


Wildchild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0