Mässa hela dagen

Hallå! Det har varit a very long day today. Vi började med Naturkunskap i skolan och åkte sedan ut till Älsvsjömässan där vi tillbringade dagen ändå fram till 20.00. Det var riktigt kul och jobbigt. Montern blev riktigt bra och man kan ju säga att vi syns! Imorn är det dags igen, klockan 09.00 hittar ni oss där så kom förbi om ni har chansen, det finns mycket annat kul också :-)

Det blev en väldigt snabb update men nu känner jag att jag måste äta nåt, har blivit dåligt med sånt idag. Sen blir det sängen för jag är helt utmattad.


Malin, jag och Angelie i vår fina monter

Sov gott!
Val

Kommentarer
Postat av: Lena

Studentmössa!!

Va fina ni är.

Valentina nu åker näsduken fram, igen:)

2009-02-20 @ 10:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0