Måndag

Vi hade ingen svenska imorse och det fick jag sms om från Fronter så jag sov glatt vidare medan de andra gick till skolan i onödan eftersom de inte fått nåt sms, stackarna. När jag precis skulle klä på mig och springa iväg ringde det i telefonen och det var gossip Malin. Haha hon är knäpp men det är underhållande.. Speciellt eftersom folk är sjukt intresserade av andras liv och bloggar och speciellt andras relationer så det är kul att vara en av dem som vet (men håller tyst) haha. 

Ja, sen har det inte hänt så mycket mer, vi slutade tidigare och det var skönt så jag åkte hem och somnade då såklart. Nu ska jag kolla lite TV och sen ska vi väl hitta på någon slags middag.



Kanske borde måla om naglarna också eftersom de fick bli somrigt hallonröda till alla hjärtans dag och det faktiskt bara är februari..


Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0