Måndag - en ny vecka!

Nu är jag hemma från skolan, vi fick sluta tidigare för naturkunskapen var inställd, jag tackar och tar emot hihi. Igår kunde jag såklart inte sova men jag är ändå inte jättetrött nu, de kanske har rätt, man kanske blir piggare av träning?.. eller?
Nu håller jag iaf på och äter lite mellanmål eftersom lunchen i skolan inte går att äta..


Mjölk med Start Premium med cocos, hasselnötter och frukt, te och en apelsin i brist på banan :-)


Nu ska jag återgå till min mat och uppdatering till Angelie om vårt liv. Det gäller att vara extra tydlig nu eftersom hon fyller tant (19år) imorn! Grattis i förskott Angelie säger jag redan nu så du kan kolla almanackan och minnas din födelsedag och bli frisk till imorn! Grattis i förskott! :-D och krya på dig!

Pussar Val

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Om 19 är tant då måste jag vara närmare döden nu :D.

Nu ska damen veta att det inte är något fel på maten i skolan enligt skolverket hihihi.

Hoppas du får en bra vecka. Snyggingen Mal hade lagt in här förut kan man hyra honom hihi.

KRAMAR på dig

2009-02-09 @ 14:33:59
URL: http://lillaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0