Måndag +bilder

Hej! Jag är också riktigt trött, det borde verkligen inte vara tillåtet att börja 8.05 en måndag.. Imorn blir det inte mycket bättre heller då vi börjar 8.10.. Idag har vi iaf visat upp våra studentflakströjor som vi håller på med i UF företaget. Det gick ganska bra, fick några beställningar och tvingade några hihi.. :-)

Såhär såg det ut i lördags!

Malin och jag gjorde oss iordning hos henne som vanligt


Inne på Royal Garden (Victoria)


Sen hamnade vi på donken


och lekte med maten..

Det var alla bilder, glömmer nästan alltid bort att jag har kameran med mig haha
Nu ska jag kollar på The doctors, asbra program. Riktigt intressant trots att jag verkligen inte är lagd åt Natur och vetenskap-hållet hahaha.

Val

Kommentarer
Postat av: V

Jag blir nästan bitter när jag läser det här...

klaga på att börja 08:05 en måndag.......

jag börjar 06:30! det är jobbigt vill jag lova ;)

2009-02-02 @ 18:11:36
Postat av: Valentina

haha ja men vi får inte betalt för att gå i skolan..

2009-02-02 @ 21:59:11
URL: http://malandval.blogg.se/
Postat av: V

studiebidrag? hmm.. kommer ihåg när jag gick i skolan och pengarna räckte iallafall. har ingen aning om hur det gick till

2009-02-03 @ 17:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0