Kvällen

Kvällen försvann. Jag slocknade totalt på soffan och märkte knappt att mamma kom hem förräns hon började skrika på mig att gå upp. Vi åkte ut till stallet en snabbis och det var riktigt mysigt! Sötnosen var så glad idag, gnäggade när vi kom och ville liksom krypa upp i famnen på en :-)
Jag tycker det är så jobbigt med djur som är sjuka eller hjälplösa... En häst i stallet har fått en jätte allvarlig inflammation och om han skulle få någon feber de närmsta dagarna är det kört för honom. Han som är så liten och söt, jag kunde inte låta bli att klappa extra mycket på honom idag och ge honom lite godisar! Som tur var hade han inge feber ikväll när vi åkte hem.

Annars hade jag tänkt plugga lite idag, men har helt enkelt inte haft någon lust. Får ta allt imorgon istället, i sista stund, som jag alltid gör..

Nu ska jag gå och lägga mig så jag har nån chans att komma upp imorgon.

Godnatt babes!
Mal


Vad skulle jag göra utan denna underbara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0