Kryssningen

Okey, kryssningen då. Det var jag och Frida som åkte, fast vi visste att några andra som vi känner skulle åka. Det var nämligen dom som tjatat på oss att boka. Det visade sig att dom var en sisådär 10 killar och en tjej... Iaf så möttes vi upp i deras hytt runt 22 och satt där ett tag innan vi började röra oss mot Disco Zenith. Där dansade vi som galningar med galningar hela natten.

"Vi har inte efterfest i vår hytt" - hade jag och Frida bestämt från första början och vi gick runt och påminde varandra om det hela kvällen. Ni kan ju gissa vart efterfesten var någonstans? Ni kan kanske gissa vems hytt dörren stod öppen till där folk som vi inte kände kom och gick? Ni kan ju gissa till vilken hytt vakterna kom för att det kördes kundvagnar dit? Jag tror ni kan. Men det var bara för att Frida försvann och för att Micke ville gömma sig på vår toalett som det blev så. Ja just det, Micke bodde i hytten bredvid, vadå random?

Sen så var det en kille som hette Fille. Han däckade vid 20 och höll på att hamna i fyllecellen, haha. Han fick iaf John liv i runt 6 på morgonen så de kom till vår hytt ett tag innan de bestämde sig för att springa lite i korridorerna. Jag och Frida lyckades komma i säng runt 7.30 men inte fick vi sova för det inte. Nej nej, för John och Fille tyckte att det var jätte kul att stå och banka på vår hytt tills vi öppnade. Ungefär 4 gånger sprang dom in och ut. Så mycket sömn fick man inte, men det är ju inte riktigt vad kryssningar är till för heller...

Mal



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0