I'm back

Även jag är såklart kvar så allt är som vanligt!
Vi kom nyss hem efter en timma på gymmet och nu har vi precis ätit middag. Nu sitter nog mer än hälften av vår klass och pluggar till Religionsprovet imorn och Naturkunskap B debatten men inte vi, hah! Vi ska ju vara på mässan och missar därför provet och debatten har vi redan gått igenom för vi är så duktiga hihi..

Efter skolan mötte jag upp mami och vi tog en sväng på Åhlens city, jag blev kär i en väska från DKNY, den va grymt fin och skulle passa mig perfekt men jag intalade mig själv att jag ju redan har en därifrån och därför inte behöver en till så jag höll mig. Men det är ju bara två månader kvar till min födelsedag så..... haha nej nu måste jag sluta!

Nu ska jag dricka lite te och göra iordning inför mässan imorn. Packa ner grejer och skriva visitkort. Det är inte lätt ska ni veta men det blir bra, det måste det!  Jag fick också min efterlängtade studentmössa idag och den var perfekt, åh vad jag längtar till studenten! Ni får se en bild sen när jag tagit en men jag varnar er, jag ser ut som en sjökapten haha!

Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0