Happy Valentinas day

Igår blev det som sagt utgång. Det började med att vi mötte Karin och dem på en restaurang och sedan skulle de vidare. De skulle iväg och föra så jag och Angelie fick med oss Malin och drog till Chaplins. Där träffade vi lite bekanta haha och sen var det egentligen tänkt att vi skulle möta upp tjejerna igen för att dra vidare men så blev det inte. Kvällen flöt på och vi slutade på Göta Källare. Vi dansade och sjöng och hade det riktigt trevligt och det kändes lite i fötterna sen så vi tog timeout och blev bjudna på fler drinkar istället. Kvällen va riktigt kul men det var synd att vi bara träffade de andra tjejerna så kort.. Vi får ta igen det en annan helg! :-) 

Jag skulle äta Malin till frukost bestämdesdet igår men när jag gick upp va hon inte här så jag gjorde nudlar istället. När jag satt där och åt kom mami med en present eftersom det är alla hjärtans dag idag och även min namnsdag. Det blev en bra början på Valentinas day eftersom jag har en så snäll mami hihi :-)
Nu ska jag leta reda på numret till en mycket bra restaurang och boka bord till ikväll, mer om planerna senare!



Hoppas ni får en bra alla hjärtans (Valentinas day)!
Val

Kommentarer
Postat av: limpiano

ååh vilka finaaaa skor!! :D haha vem ska du på dejt med?;) gratz on your name-day btw! :)<3

2009-02-14 @ 13:23:12
Postat av: Anne-Lie

Vilka kalas pinglor, Håller med föregående kommentar. skit snygga skor.

Kram Anne-Lie

2009-02-14 @ 13:42:30
URL: http://lillaanna.blogg.se/
Postat av: valentina

tack så mycket sötnosar! :)

2009-02-14 @ 16:48:31
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0