Grattis babe



Klockan är efter 00.00 så nu är Frida officiellt 19 år och har gått in i den yngre medelåldern (enligt vår föråldrade psykologibok!).

GRATTIS SNYGGING!!

Det är bara att börja med antirynkkrämerna redan ikväll ;-) Och se till att köpa bra hårfärg som täcker de där gråa hårstråna som plötsligt dykt upp!

Ok allihopa! Tänk er min fina stämma nu:
JAAAA MÅÅÅ HON LEVAA
JAAAA MÅÅÅ HON LEVAA
JAAAA MÅÅÅ HON LEVAA UTI HUNDRADE ÅR
JA VISST SKA HON LEVA, JA VISST SKA HON LEVA
JA VISST SKA HON LEVA UTI HUNDRADE ÅR!

GRATTIS IGEN!!

Mal

Kommentarer
Postat av: Friday

Jag glömde kolla igår:O

Men TACKTACKTACK!! Och jag lovar att du ska få antirynkkräm av mig. När du fyller år. Om du inte vill ha den redan nu? Tycker du börjar se lite slapp ut. :D

BILDEN<3

Och frys fan inte ihjäl, vill väldigt gärna att du ska komma hem igen.

2009-02-05 @ 16:02:14
URL: http://heyjealousy.blogg.se/
Postat av: Friday

<3<3<3<3<3<3

2009-02-05 @ 16:02:52
URL: http://heyjealousy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0