Friday och lovet är snart slut..

Hello.
Idag har jag och Marc varit och ätit lunch med mamma. Vi åt på Sushi & Wok, jag älskar hur man kan få en tallrik med både sushi och valfri lunchrätt där, så man slipper välja. Sen köpte vi glass och smothie på den där yoghurt grejen och gick upp till mammas jobb och kollade på resor till New York. Min och Marcs övertalningsprocess har startat, hoppas vi lyckas (A)

Ikväll är det träning som gäller för min del. Klockan 20 på en fredagkväll, yep. Vad gör man inte när tävlingssäsongen drar igång nästa helg? Då är det tidiga mornar som gäller för mig.. Vi har ett riktigt bra lag till allsvenskan iår. Så kanske, kanske har vi chans att till och med vinna.

Mal


1a i en 1.10 klass på Ågesta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0