Friday och lov

Sådärringa, nu är mässdagarna slut. Det känns lite tomt, som alltid när något är slut. Det har varit mycket roligare än vad jag trodde att det skulle vara, fast det känns som att vi hade kunnat göra allt mycket bättre med företaget, om vi visste hur man gjorde... Vi visste liksom inte ens om tävlingarna på mässan där man kunde vinna flera tusen kronor, så vi var inte ens anmälda. Det hade ju inte suttit helt fel med pengar i företaget under tider som dessa! Jaja, det är lätt att veta saker i efterhand. Eller i förhand om man har en lärare som berättar allt som hon borde göra...

Nu ska jag snart gå och handla med pappa, så fort han kommer hem. Jag är en såndär som älskar att storhandla och kan gå i mataffärer i timmar hehe. Ska nog passa på att plocka på mig lite fredagsgottis :-D

Sen ikväll ska vi till Vapiano för några drinkar. Jag är egentligen hur trött som helst efter mässan och är inte särskitl taggad, men vi har lovat Danne att komma dit då det inte har blivit av de senaste gångerna. Kan nog vara rätt chill att sitta när i någon timme eller två och sedan åka hem. Linn den glidaren ska ju upp tidigt imorgon och åka till st Anton så jag tror det passar oss båda med en lugn utekväll. Blir nog inget dra vidare för mig sen, men man ska aldrig säga aldrig...

Jajaja, nu kommer pappa hem vilken sekund som helst så här har ni lite snygga bilder från och innan mässan att njuta av!

Mal













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0