Fika istället för träning

Egentligen skulle jag skriva att jag är slut efter gymmet nu men det är jag inte för vi kom aldrig så långt... Anna kom hit vid 17.00, iklädd gymkläder, jag hade precis tagit på mig mina och mami höll på att byta om. Problemet var bara det att jag en halvtimma tidigare gjorde en kladdkaka som stod i ugnen och var redo att tas ut när Anna plingade på. Hon möttes av doften av mina kladdkaka och jag vräkte ur mig att jag egentligen inte var så sugen på att träna så Anna i sin tur föreslog då att vi skulle vara busiga och stanna hemma och fika istället för att träna. Precis som vi bestämt oss för det kom mami ut i full träningsmundering och var redo att gå. Vi berättade om vår plan och hon var inte så sen att haka på. Så nu har vi alltså suttit här i en och en halvtimma och fikat med te och kladdkaka istället för att träna. Mys!


Den är liksom min grej den där
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0