En härlig start på lovet...

Hur har er första dag på lovet varit? Jag vaknade tidigt imorse och hade så sjuukt ont i magen. Jag la mig på rygg och då försvann det lite. Lyckades somna om men vaknade efter en stund igen. Jag gick ut och la mig på soffan och ända sen dess har jag haft ont till och från. Ibland gjorde det så ont så jag visste inte vad jag skulle göra, var helt säker på att jag blivit magsjuk. Men nu känns det lite bättre och jag har fått i mig ett glas juice iaf. Har ingen aptit överhuvudtaget och jag kan ju säga att jag inte riktigt vågar äta heller. Det är ju kryssning imorn och det vore ju trevligt att må bra då. För åka, det tänker jag göra!

Nu ska jag prova att röra mig ur soffan och ta en prommis med Dennis. Wish me luck!

Mal

Kommentarer
Postat av: Friday

Neeej, du får inte må dåligt.

2009-02-23 @ 22:00:37
URL: http://heyjealousy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0