Davai Russia

Jag måste erkänna. Jag hade riktigt roligt i Ryssland, trots -39 C. Det hände så mycket sjuka saker - 2 ledare blev jagade av ryska tanter med yxor, poliseskort, Gripen, vi blev behandlade som kungar, all inbakad och äcklig mat, tågresorna i bastuvärme etc etc. Och sen att man fått uppleva allt det här med ett riktigt härligt gäng gjorde ju det hela ännu bättre. Grabbarna var även riktigt duktiga dem och tog VM silver i en final som kunde ha slutat hur som helst, riktigt spännande.

Ni får njuta av lite bilder istället för att jag ska sitta och beskriva allt :-)



















































Det var allt från mig. Gripen hej, hej hej hej!

Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0