Dator probs

God morgon! eller dag hihi.. Jag vaknade för ett litet tag sen och har precis ätit frukost. Det blev ordentligt med frukost, mackor, yoghurt med müsli, juice och te. Nu är jag proppmätt!
Snart ska jag och mami åka iväg till Tyresö med min dator, den vill nämligen inte som jag vill och när man ska stänga av den står den och tänker i flera timmar. Det funkar inte att göra nåt annat än att stänga av strömmen för att den ska reagera och så ska det ju inte vara. Hoppas de kan fixa det, eller att man kan byta den till en bärbar? haha det lär ju inte gå men det skulle vara skönt .Det är jobbigt att ha datan stående på golvet eftersom jag inte har nåt skrivbord eller ens vill ha något så jag använder mest den bärbara och den är inte ens hälften så bra.. big probs.

Nej nu ska vi iväg till experterna men vi hörs sen!
Wish me luck
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0