Dans och fucking knä

Hej hej hallå!
Nu har jag precis slängt i mig lite käk. Innan var det dans, som vanligt på onsdagar. Kevin var inte där idag, så vi hade en vikarie. Vi dansade en rolig jazzkoreografi till Pussycat Dolls, det var kul även om jag föredrar kev.

Förra året hade jag massa problem med inflammationer i mina knän, framförallt i höger. Igår och idag har jag börjat få känningar igen, dumma knä. Så nu ska jag sova med en back on track linda och sen smörja in det massa och linda det imorgon eftersom vi kommer att stå upp i princip hela dagen. Sen så planerar jag att det ska gå över, för sån här skit är inte rolig. Inte alls.

Nu ska jag ta en prommis med Dennis :-) Så länge bjuder jag på en bild på mig och min sötnos, han var så duktig på hoppträningen igår. Som han alltid är, min älskling!

Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0