Dance

Sådärringa, nu är jag hemma igen och har slängt i mig lite food! Fastnade framför finalen av Top Model trots att jag bara sett typ ett halvt asvnitt innan.
Dansen var lika rolig som vanligt och koreografin är grymt cool den här gången. Den är lätt men ser svår ut och är bara cool liksom. Jag har ingen aning om ifall den här gruppen kommer att vara med och uppträda i maj men jag hoppas verkligen det för det är så kul. Och juste, haha, idag innan vi började satt jag med 2 tjejer och de pratade om vilket gymnasium de skulle välja och så. Så frågar ena tjejen mig vad jag ska välja (tack liksom!) haha. Jag ba "eh, alltså.. jag tar studenten i vår!".

Nu ska jag ge mitt rum ett försök till, dags för dammsugaren I think. Någon som känner för att komma förbi med en semla btw? Blev galet sugen på det, hmm...

Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0