"Bröstförstoring i Beverly Hills är som choklad i Belgien"

Nu har Angelie gått och jag är ensam för mami är ute. Booring, jag sitter och kollar på plastikdoktorn 90210. Älskar det programmet fast man kan inte låta bli att sitta och fundera liite över hur man skulle se ut om man gjorde lite ändringar haha nej men jag skulle aldrig kunna göra nåt sånt haha. Nu ska jag återgå till plastikdoktorn och fortsätta fylla min kropp med socker från all cola. Jag bröt också min nyttiga vecka idag men det skiter jag i, halva min kropp är väl gjord av onyttigheter haha och jag var ju faktiskt nyttig några dagar iaf.. :-)


När champagnen var slut fortsatte vi med cola och pizza

Val

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Snygga dojor, Man kan väl inte vara onyttig om man delar på en pizza??

Ha en skön kväll och sov gott sen

Kramar Anne-Lie

2009-02-12 @ 23:54:16
URL: http://lillaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0