Att packa för massa minusgrader..

... Är inte det lättaste! Men nu är jag i princip klar, resten får jag ta imorgon. Tur att planet inte går förräns kl 13. Och mitt rum börjar se någorlunda ok ut nu. Om man jämför med för nån timme sen.


Som ni säkert vet, eller har förstått, så åker jag till Ryssland imorgon. Min brorsa är med i svenska P17 landslaget i bandy och ska spela VM. Självklart är jag där och fryser rumpan av mig för att hejja på dem! Förhoppningsvis går det bra för dem och förhoppningsvis blir allt bättre än förväntat. Jag menar, Ryssland liksom? Vodka och rödbetssoppa? Vad kan man förvänta sig...
Vi kommer att flyga till Moskva och sedan därifrån ta ett tåg 100 mil till Kirov. Där ska vi bo och det är där VM spelas. Jag har hört att det är jätte varmt på tåget, skööönt det.


Jag kommer antagligen inte att sitta vid någon dator, så det är Val som får sköta all update den här helgen. Jag har ifs skrivit en del ikväll så ni har lite att läsa ;-) Och på måndag ska vi förhoppningsvis vara hemma igen, men man vet aldrig. Förra våren hem från Oman blev ju planet 48 timmar försenat...



Så nu tackar jag för mig för denna vecka, om jag inte hinner skriva något imorgon. Ni får ha en grym helg allihopa så hörs vi någon gång. Det är ingen som vet när ;-)

поцелуй (puss)
и спокойной ночи (och god natt)

Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0