A typical swedish name - Ikea

Idag har jag och Angie varit på Ikea, massa vuxenpoäng till oss!! Där märkte vi även att ... (virveltrummor!) ett 12 pack Delicatos kostar 12 kr! 12 kr, det är sjukt. Om det inte vore så att jag hade bestämt mig för att inte äta så mycket onyttigt, inget sånt alls på vardagar från och med måndag, hade jag bunkrat upp. Nu skulle jag ifs behöva lite extra värmande fett på kroppen. Hm, jag kanske måste åka dit imorgon igen? :-O

Sen när jag kom hem satte jag mig och pluggade direkt. Pluggade ett tag innan jag märkte att jag behövde sova lite för att orka läsa. Sagt och gjort, jag somnade men sov inte särskilt länge, utan vaknade av att ett gäng främmande killar kom in i lägenheten haha. Sen pluggade jag lite mera. Och lite till, innan vi åt middag. Efter middagen bestämde jag mig för att jag bara måååste bygga ihop byrån jag köpte idag. Jag blev inte klar. Så nu ser mitt rum ut som ett bombnedslag... Men jag tänkte försöka hinna fixa det imorgon. Efter jag packat. Och dansat, hm. Vill ju ha det lite fint när jag kommer hem sen iaf.

Här!

... hade jag tänkt lägga in en bild från idag. Men jag märkte precis att jag glömt min väska i bilen. Hade även tänkt publicera en dikt jag och Val skrev idag, men den ligger och sällskapar min kamera. Ni får waita tills imorgon helt enkelt.

Nu ska jag sova. Eller först ska jag se One Tree Hill, sen ska jag läsa igenom mina pluggpapper och sen ska jag sova. Skönt att vi har sovmorgon imorgon!

Godnatt
Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0