vår!

Jag har precis landat innanför dörren. Vi hade bara en lektion idag i skolan och jag hann lära mig en del faktiskt så då kändes det inte så onödigt haha. Efter skolan mötte jag upp mami på slussen och sen gick vi till Medborgarplatsen och åt lunch på Burger King och sen promenerade vi vidare och kollade på Tomas Sabo grejer. Vid ett hade jag tid hos tandläkaren och efter det tog vi en tur i Skrapan där vi bland annat köpte lite fler skivor till singstar och sen gick vi till Åhlens. Himla mycket promenerande blev det men det var så härligt i det fina vårvädret. solbrillorna var på men inte vårskorna, det var lite för kallt imorse och de är inte de bästa promenadskorna så jag skyller på det.
Nej nu vill jag lura någon, det är ju faktiskt första april.. Ska bara försöka komma på nåt kul, så se upp!
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0