Kryssningen

Yes vi lever! Lite osäkert var det igår haha men jag somnade 21.00 och vaknade runt 09.00 så nu är iaf jag snart på topp igen.
Alla vi tjejer möttes upp på donken i Slussen i tisdags runt 17.00 och käkade middag och så där. Sen tog vi bussen till båten där vi mötte Ale och de andra.


Det var soligt som satan

Fräschingar innan


Väl på båten gick vi till taxfreen och köpte lite och direkt började festandet. Vi var nog mest i olika hytter men hann med en runda på discot också såklart. Grym stämning och sköna människor.


Jag, Mal, Ange och Frida i vår hytt. Grym gruppbild haha


Linn och Issa


Mal och Angelie


Frida, jag, Vicky och Nina


Hahaha Malins love


Smarta som vi är skrev vi hyttnumret på handen


Malin, Linn och Frida taggar


Vi kom i säng runt 04.00 men vid 09.00 var jag och Malin trötta på att försöka sova så vi gick upp och köpte cola och ölkorv till frukost. Grymt gott!!



Efter någon timme när vi fått upp de andra så var vi några stycken som bestämde oss för att fortsätta festa för att fördriva tiden haha


Med killarna på cigarr klubben


Malmö och Ale(som också fick vårt hyttnummer på handen, som ni ser)


Franco och jag


Dagen-efter-festen flyttades ut i korridoren när städerskan kom haha

Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0