Torsdag

Vaknade upp imorse, utvilad och pigg. Det behövdes efter en kryssning som denna.. Andia hade redan gått upp och höll på att fixa frukost till mig och Marc, hur bra är inte hon? Riktigt gott var det som vanligt också.
Sen åkte jag ut till stallet och mockade och red Wille. Sen var det hem igen och in i duschen innan jag, Marc och Andia åkte till glasshuset. När vi var nere i Mariatorgets tunnelbana så fick Marc för sig att han skulle köpa kaffe i en såndär kaffeautomat. Han hade bara 2 kr, så han fick 10 av mig. Han betalade och så fick han en mugg, men inget kaffe! Så han ringde till Selecta.. Det hela slutade iaf med att han ska få 12 kr hemskickade på posten.

Efter glasshuset så åkte vi hem igen och Fagers från Vänersborg kom på middag! Trevligt var det, men mer om det sen för nu måste jag fixa lite.

Puss
Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0