Lördagen - mitt födelsedagsfirande

Lördagen då, det var som sagt väldigt trevligt med middag här med 14 tjejer. Vi åt och drack och babblade en massa. Tack till er sötingar som förgyllde mitt födelsedagsfirande! Vid 23.00 bestämde vi oss för att dra ut men det var flera som inte kunde så det slutade med att jag, Angelie, Sabina, Julia, Anna, Camilla och Linn drog till söder. Vi började på Little Persia där det var mycket mysigt. Senare delade vi på oss så det slutade med att jag och Ange mötte upp Franco och Karim och drog till After där vi drack massa drinkar och hade det trevligt. Sen blev det lite mindre kul med bråk och sjukhus och efter det hamnade vi i Tyresö till tidigt nästa morgon.


Mickan och Julia


Happy Julie, Angie och Mal


Mal&Val


Nina och Linn


Camilla, Victoria och Anna


Ange och Linn


Anna och Julia


Sabina och jag


Julia och Linn


Anna och Camilla


Sabina, jag och Angelie

Later
Val


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0