Bio

Hej hej hallå.
Jag kom precis hem, känns som att jag sprungit runt hela dagen och bara varit hemma jätte kort.
Efter stallet mötte jag som sagt upp mamma och vi var och tränade. Sen var det hem och in i duschen innan jag skulle möta Madde. Vi gick till Donken och åt middag innan vi mötte upp hennes kompis David och två av hans kompisar som jag inte kommer ihåg vad dom hette. Vi var och såg Fast and Furious, sjukt bra var den. När vi precis hade kommit in i biosalongen så var det två platser bredvid mig som var tomma. Jag och Madde satt och skämtade om att det skulle komma två heta killar och sätta sig där. Två killar kom det, men snygga... Det var dom inte! Och så satt han som satt bredvid mig och lutade sig över på min stol hela tiden. Haha, och så sa dom massa konstiga saker hela tiden. Jajaja, kan iaf verkligen rekommendera filmen för er som sett dom tidigare. Och slutet var ju bara hur klockrent som helst!

Nej, nu tror jag att jag ska gå och hämta lite choklad som pappa hade med sig hem idag <3<3 är han inte bäst?! Sen blir det väl en film i sängen för jag ska sovaaa ut imorn.

From Mal with love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0