Ute i solen

Det är så jävla underbart att vara här ute på landet. Vi lever som i vår egen värld och bara har kul hela tiden. Som igår t.ex. Då när vi inte hade något att göra så började vi kasta gris med "kubbpinnnarna". Vi hade tillslut 4 st på 6 pers som gick runt och den som förlorade fick krypa runt ringen vi stod i på alla fya och nöffa som en gris. Sen bytte vi djur och körde typ elefant, hund och apa. Shit vad jag skrattade.
Sen på kvällen så blev jag utmanad på Chicago hos Erikssons innan vi mötte upp resten i vår gäststuga. Det var jag, Jossan, Linda, Patrik, Marina, Marc och Joel. Vid 12 så fick jag, Linda, Jossan och Marina för oss att ta bilen in till Norrtälje för att äta. Tyvärr så var donken stängt så det fick bli pizza på Statoil innan vi åkte hem igen och räddade världen. Det var länge sedan jag skrattade så mycket som jag gjorde igår i bilen!

Nu sitter jag ute i solen och har precis ätit kladdkaka och väntar på att alla ska bli klara med sitt slavgöra. Kratta gräsmattan you know.

Kram
Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0