2 fyllda veckor

Ångest det är vad jag lider av idag för imorn är det back to torra norra som gäller och jag har inte saknat det kan jag säga. Det enda jag saknat är att träffa alla flickorna varje dag men det klarar vi bra utan plugg, läxor, prov och annat. T.ex som vår mysiga fika idag i solen på en uteservering. Men men, det blir en rolig vecka trots allt så det här ska nog gå bra! Först ut är SSP3s skiva på onsdag och redan på torsdag är det dags för S3Bs skiva och samma dag fyller även Victoria år. Den 18e (på lördag) fyller älskade Malin år och den 22a fyller Nina och den 24e fyller ju jag år! Så i princip alla dagar de närmaste två veckorna kommer fyllas med födelsedagsfiranden och annat skoj! Lovely.

Idag för ett år sen var jag och Malin i Roma och såg bland annat Lazio - Siena
Damn I miss that!


Nej nu ska jag nog bädda ner mig i min renbäddade mysiga säng. Hoppas att jag slipper vakna mitt i natten av att någon stjäl en moppe bara för det gjorde jag inatt... jävla idioter som stör min skönhetssömn.
God natt
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0