Tjockis Mal

Jag är verkligen sämst. Jag förstår inte hur jag kan se ut som jag gör, jag borde rulla fram. Nyss blev jag lite hungrig och jag kunde inte bestämma mig för vad jag ville ha. Så det blev både en pirog och en pizza och ett stort glas Cola. Ja precis, klockan 1 på natten. Och sen så äter jag någonting onyttigt varje dag, jag kan helt enkelt inte hålla mig ifrån det. Sen är mellanmål och kvällsmål väääldigt viktigt för mig.. Jag kan äta 4 st om dagen. Och när jag har tråkigt, vad gör jag då? Jo jag äter något, även om jag inte skulle vara hungrig. Till och med i stallet går jag runt och äter hela tiden, det har gått så långt att folk säger att varje gång man ser mig där så äter jag på något. Meeeen att äta is my passion och jag får väl tacka gud (eller mamma och pappa för bra gener) för att jag har så bra.. sånt där.. vad heter det, förbränning? Ni vet vad jag menar!

Nu ska jag sluta sluddra och se klart min film.

Puss och god natt
Tjockis Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0