Tjejmiddag

Vi har varit på fördelsedagsmiddag hos Sandra ikväll som fyllde år förra helgen och det bjöds på mycket god laktosfri (bara för min skull) mat, hur gott som helst och verkligen riktigt gulligt att allt var fixat så jag tålde, tack! Vi hade väldigt trevligt, drack drinkar och pratade massor. Precis vad jag kände för ikväll. Några drog vidare ut men jag var inte så taggad så nu är jag ensam hemma igen som alla andra helger haha..
Nu ska jag göra lite te och bädda ner mig framför nån film, det enda som saknas är.. ja någon som värmer mig.

Här skulle det sitta minst en bild men både jag och Mal glömde kamera
 så vi får vänta tills vi fått de andras..
(skärpning!).


Puss
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0