Tisdag

Hallå!
Nu sitter jag och äter lunch och dricker smoothie. Man blir verkligen beroende av det på sommaren! Jag gjorde en till Marc också innan och väckte honom med den på sängen, är jag inte bra ibland?

Igårkväll så lyckades jag och mamma lura med oss pappa och Marc till stallet så vi klarade av fodring och promenad på bara lite drygt en timme. Sen vart det hem till glass som vi var tvugna att locka dom med ;-)

Jag ska alldeles strax åka ut till stallet igen. Sen blir det hem och packa och duscha och allt sånt för kl 17 ska vi mötas alla på Donken i Slussen. Och sedan därifrån ta bussen till Värtahamnen. Det här kommer bli kul, riktigt kul!

Jag ska försöka skriva en sista gång innan vi åker, men jag kan inte lova något.
Ha en grym dag alla och njut av solen och värmen!

Pok
Mal



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0