Sunny friday

Hej hopp!

Jag kom precis hem efter en galet god lunch på NK med mamma. Blev en focaccia med kyckling, färskost och soltorkadetomater. Och världens sallad. Och en Cola, såklart!
Nu ska jag alldeles strax åka till stallet och ta en promenad i det vackra vädret. Måste säga det igen: älskar det! Sen blir det hem igen och vända och möta upp mamma utanför Worldclass och gå på ett powerpilates pass. Efter det blir det hem för middag och antagligen bio ikväll med Madde och några till. En riktigt härlig dag om jag får säga det själv.

Fick förresten ett sms från pappa förut: "Mission completed, lala inköpt". Vilken tur att man kan få fram sina önskemål genom bloggen. Så det blir att äta massa god schweizisk choklad i helgen. Med smoothies, för jag och mamma var äntligen och köpte en mixer. Kompis det går bra nu...

Love,
Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0