SSP3s skiva

Igår var det dags för SSP3s skiva med S-tema. Den var på Blue moon bar, vilket var asnice, lokalen var hur fräsch som helst och många var uklädda vilket gjorde det hela ännu bättre. Vi hade en bra kväll och kom hem runt 3.00. Nyktra vilket var mycket skönt.




Älskar den! Sandra var såklart mycket kreativ och utklädd till Svenska flaggan


Jag var en skolflicka och Mal var sjuk och svart


dansgolvet var nice


vi hade egen fest i en av sofforna


bästa var nog Zacke som var en solros haha


sen hamnade vi 3 i flaggan


Nina och Jules var sailor och sommar

Sen fanns det inte fler bilder i min kamera men det finns fler i diverse kameror så räkna med att fler kommer upp senare

Nu ska jag fortsätta städa mitt rum, har redan hållt på ett tag och plockat ur diskmaskinen och grejer.
Vi hörs senare och ikväll är det ju ännu en skiva!
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0