Sjuka onsdag

Första skivan ikväll då och jag är sjuk, YES! Eller inte.. Jag ska iaf gå en liten stund, dock tycker jag att jag får dispans med utklädnaden. Jag ska iaf vara något på S, men det är kanske inte världens roligaste. Har två saker som mina kläder kan vara så jag ska bara bestämma mig för vilket så är det klappat och klart sen!

Igårkväll så låg jag i sängen och kollade på 2½ men och så var det ett avsnitt när de var sjuka och beställde kyckling- och nudelsoppa. Gissa vem som blev sugen på det... När jag vaknade imorse så hade Andia varit här och lagat just det till mig och Marc som båda ligger här hemma. Hon hade också sett programmet igår och gissa vem som blev glad. Det är bara det att min aptit är som bort blåst. Eller jag blir snarare mätt direkt för jag har ju inte kunnat äta för att det har gjort så svinigt ont. Sen blir det väl inte bättre av att penicillinet gör så att maten hittar ut lika snabbt som den kom in igen.. Jaja, snart är jag nog back on track igen ska ni se :-)

Kram
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0