Polis polis potatisgris

Hej mitt i natten.
Dagen började med att jag och mamma åkte ut till stallet och jag var ute och red en sväng. Riktigt härligt att få komma ut i solen! Sedan åkte vi hem och duschade och åt lite innan vi mötte upp Lena för att kolla in Sarabias utförsäljning. Hittade faktiskt en klänning som fick följa med hem, sånt är alltid trevligt. Efter det tog jag och Lena bussen till Hammarby Sjöstad och hon fortsatte ute medans jag gick upp och väckte Val som låg och sov. Vi lagade nudlar och ringde polisen och hade oss, hihi.. Vad var det egentligen som hade hänt? ;-) Det får ni veta senare, moahaha!
När polisen kommit så mötte vi upp Angie och vi började fixa och förbereda inför middagen.

Själva middagen då. Den var asnice med god mat och trevligt sällskap. Lite tråkigt med en del saker bara, men men det löste vi fint tillslut tycker jag. Vi satt och pratade och hade det trevligt annars. Sedan när alla tjejer skulle vidare ut så drog jag hem eftersom jag såklart gått och blivit sjuk igen... Suck. Varför ska allt sånt jämt hända mig? Så nu ligger jag här i min säng, med snytpapper och några piller bredvid mig. Helt slutkörd är jag såklart också. Ska nog ta och sova och hoppas att jag vaknar piggare och bättre imorgon.

Sov så gott
Mal


Vad var det egentligen som hände? ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0