"Mysig tjej"

Alltså åååååh. Varför är man alltid så sunkig när man springer på kändisar/snygga killar? Var nyss nere på Konsum och skulle köpa mig lite Ben & Jerry's. Där står jag i mjukiskläder med smutsigt hår uppsatt mitt på huvudet och utan smink. Står och hostar och snorar gör jag också. Vem står framför mig i kön om inte Danny? Haha. Men jag får glädja mig med att han köpte massa toapapper och skulle antagligen hem och skita. Kyckling skulle han äta till middag också för er som undrar ;-)

Mal


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah! fett kul:D han börjar bli vår nya homie

2009-04-27 @ 20:54:14
Postat av: limpan

det var jag som skrev den anonyma kommentaren :P

2009-04-28 @ 00:07:02
Postat av: Mal

jag fattade det ;) dock var han inte dryg den här gången utan lät folk gå före i kön :O

2009-04-28 @ 00:43:10
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0