Min dag

Tiden bara försvinner. Men så är det när man har det bra, som idag. Min dag har varit grymt bra! Vaknade och gick upp vid 11.30 och sen åkte jag och mamma ut till Sandö för att kolla på andra omgången i allsvenskan. Laget kom 3a, riktigt bra gjort och dom är så duktiga. Tagg på att rida och hoppa och tävla eller vad...
Sen åkte vi och handlade i Sickla för vi skulle nämligen fira min födelsedag med släkt idag. Det blev pepparbiff med potatisgratäng, bea-och bbqsås och en asgod sallad. Märks det att jag bestämde mat? Hehe. Efter det vart det tårta från Sergel bageriet och det var fan den godaste tårtan jag någonsin har smakat. Brownie botten med chokladmousse ovanpå, mm mm mm! Så vi hade det trevligt här hemma och jag fick lite mera presenter :-)
När dom hade gått tog jag en prommis med Dennis innan jag sprang upp och började leka med allt jag fått. Sandras present var roligast och den sprang jag runt i ett tag ;-) Kanske kommer censurerade bilder, vem vet..

Nu ska jag sova. Eller snart. Ska bara blogga lite till för er först..!
"God natt"
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0