mer bilder

Okej mina matvanor är verkligen spårade nu.. Igår åt jag inget på hela dagen förrän 17.00 och det jag åt var lite av en ostkaka som jag inhandlade på vägen hem från shoppingen. Idag har jag ätit lite mer av den där ostkakan och.. inget mer. Jag är lixom inte hungrig, bara riktigt sugen på chips. Just nu råkar jag veta att det ligger en påse med lättsaltade chips i skåpet och väntar på mig. Vem skulle de annars vänta på? Nej jag hatar att vänta så jag ska inte låta dem göra det.

Undertiden jag roar mig med dem kan ni roa er med lite fler bilder från igår.

Angelie(supporter) och jag. Kolla mitt rivmärke på kinden! Vickys fel hahah..


Anna (skolflicka), Jesper (snob) och Vicky (städerska)


vi



the people

Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0