Lördagskvällen

Ok, igår då. Först var det som sagt middag hemma hos Sandra där det var riktigt trevligt. Det bjöds på mat, vin, drinkar och Bailey's. Sen vid 22 när det började rundas av så mötte jag upp Frida i t-centralen. Vi tänkte gå till ett billigt ställe och jag har två Toxic kort och ingen av oss har varit där tidigare så vi tänkte att vi lika gärna kunde gå dit. Vi hade lite problem med att hitta, tills vi träffade ett gäng från Dalarna. Dom bjöd på vin och visste vägen trots att dom heller aldrig varit där, pinigt! Vi kom in, tog en öl och sen dansade vi precis hela kvällen. Haha vilka människor det finns på dansgolv alltså. Ska inte gå in på några detaljer, men det var värt att nämnas...

Iaf så träffade vi Simon där, Fridas syssling och granne (?) som även var med på kryssningen på sportlovet, och några till. När vi skulle gå så skulle Simon och Seth gå samtidigt så vi fick sällis med dom. Det var bara det att Seth var jätte full. Verkligen jätte full. Vi gick och pratade om att han skulle hamna i fyllecell och han höll i Frida och Simon så dom skulle också hamna där. Så tog Frida tag i mig med.
Simon: Malin ska också med in i cellen!
Seth: CELLULITER!!
Sen började Frida förklara att om man är under 18 så hamnar man på Mariapol och blir magpumpad och om man är över 18 så hamnar man i fyllecell.
Seth (asglad): Jag ska bli pumpad!
Haha, herregud vad killen gav oss skratt på hemvägen.

Vi skiljdes i t-centralen och snipp snapp snut så var sagan slut. En helt ok utekväll, dock var väl Hirschen inte ett jättebra ställe.

Mal


Här är en bild som jag och Angie tog på toan hos Sandra.. Hon ville ha större muskler så vi tog hjälp av Mr Muscle, he he he!

Kommentarer
Postat av: Friday

Han är inte min syssling:P Bara granne. Jag har en annan simon som syssling

2009-04-06 @ 10:56:50
URL: http://heyjealousy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0