Ja må jag leva!

Tänkte börja inlägget med att säga grattis till mig själv :-D Vaknade vid 10 imorse av skönsång (eller..?) och paket på sängen. Jag fick kläder, pengar och miljoooner presentkort. I like. Sedan åkte jag och mamma ut till stallet och jag fick äntligen rida, hur underbart som helst! När vi var klara där fortsatte vi till Ågesta för en fika och sedan vidare till Farsta C där jag hade tänkt hitta något att ha på mig ikväll. Och för en gångs skull lyckades jag, så nya kläder blir det ikväll :-)

Ikväll så ska det självklart firas. Vi börjar på Pans där jag ska bjuda mina underbara vänner på middag! Sedan kanske vi stannar där ett tag, eller så drar vi vidare direkt. Jag ville inte planera alltför mycket eftersom jag inte vet vilka som ska med sen. Men galet det kommer det bli ikväll kan jag lova!

Nu kommer Val vilken sek som helst så bäst att avsluta detta :-) Festa för mig med ikväll!
Puss
Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0