Inte bra, inte bra

Jag har så ont i min kropp så ni förstår inte. Att jag tränade igår med gjorde det ju verkligen inte bättre!! Jag kunde knappt sätta mig upp ur sängen imorse när mamma kom in med vatten till mig, haha. Och jag som ska dansa ikväl, aj aj aj. Fy vilken smärta, men jag känner att jag är på gång nu. Ja med träningen alltså. Tur att det är så nära och med massa roliga pass. Up next blir afrikansk dans eller booty + core imorgon eller på fredag. Jag har ju faktiskt en häst att ta hand om också :-)

Och så till dagens i-landsproblem. Jag blev sjuuukt sugen på B&J's nyss så jag tänkte gå och ta lite. Trodde vi hade det hemma, för vi hade massa nyss och mamma åt ju igår. Men den var dead and gone, såklart. Men då hade jag redan blivit sugen på nåt sött så jag kollade runt lite i skåpen. Hittade fruktcoctail som jag inte alls ville ha egentligen men bestämde mig för den ändå, för jag hittade inget annat. Tar ut den och ser att den gick ut för över ett år sen, fresh. Så jag kollar i kylen igen och hittar gröt så jag tänkte att jag får ta lite sånt med massa socker så kanske det hjälper. Men den gick ut för en vecka sen. Och jag orkar verkligen inte gå ut och köpa nåt. Så det fick bli ett glas påskmust. Jag som verkligen ville ha glass...

Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0