(I'm the) Same girl

Haha jag sitter och skrattar åt Ale, han är sjukt i huvudet. Så skickar han en länk och det är låten "Same girl" med R. Kelly och Usher (den passar in på det här). Grejen med låten är att jag är tjejen då som de här killarna sjunger om och efter bara en liten stund sjunger de att hon har en tatuering på foten och på just den länken han skickade har tjejen ett hjärta på foten, precis som jag. Jaja, ni kanske inte förstår det roliga för jag kan inte riktigt förklara här varför han skickade låten och ni måste ha hört den. Men kul är det, riktigt kul, speciellt enligt Ale hahah..



Ooups, nu är klockan redan över elva.. Dags att sova om man ska orka upp till den olagligt tidiga mitt i natten lektionen imorn vid 08.05.
God natt då
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0