Igår

God morgon.. Jag hade en riktigt bra födelsedag igår och firades ordentligt flera gånger om. Vi började som sagt med pciknick i tanto, vi var 8 tjejer som njöt av solen och hade det trevligt. Sen blev det hem och baka och så kom det gäster, släkt och sådär. När alla gäster gått tog vi en taxi till medis, Malin fortsatte hem och jag, Ange och Franco drog ut och fortsatte fira.


världens mysigaste picknick


in the taxi


after med öl över hela bordet och halva angelie haha

Jag kom hem vid 02.30 efter en jobbig busstur där vi bytte buss två gånger för de var trasiga haha SL..
Tack till alla som gjorde min dag så bra igår och alla miljoner gratulationer på facebook, sms och allt!
Puss
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0