I wanna f*ck you!

Hej!
Dansen idag gick kanon, konstigt nog kändes inte all träningsvärk av när jag väl rörde på mig. Tror dock att jag har överansträngt/sträckt/jag-vet-inte-vad min vänster arm för den gör jätte ont. Jaja, ännu ett tecken på att jag tränat för lite kanske.. Men nu så!

Annars så var det något jag tänkte skriva men det har helt flugit ur mitt huvud, hmm. Så ni får ta och klara er utan det. Ett tag iaf.

Just det, en annan sak. Fan vad vi skrattade på dansen idag, när Kevin satte på låten här under. Och varje gång dom sjöng fuck you så sprang han och skruvade ner volymen och sa "ajabaja". Hahah, fast just det. Jag ska ju faktiskt välja gymnasium snart... Så jag är kanske inte så stor trots allt ;-)



God natt, suckers!

Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0